Pixi Vitamin-C Serum | C-vitamiini | Seerumi | Kasvoille

Brand: Pixi
29.3 EUR
Lisätietoja

30 ml, Pixi Vitamin-C Serum on ihoa kirkastava, antioksidanttinen seerumi samealle iholle. Kasvoseerumin heleyttävä vaikutus perustuu C-vitamiiniin ja ferulahappoon, jotka taistelevat vapaiden radikaalien aiheuttamia ihomuutoksia vastaan ja häivyttävät näkyvistä muun muassa pigmenttivirheitä. C-vitamiiniseerumi sopii etenkin auringon haitoista kärsivälle iholle, joka kaipaa tasaisempaa ihonsävyä.Kirkastava kasvoseerumiSisältää C-vitamiinia ja ferulahappoaTasoittaa ihon sävyäSopii erityisesti pigmenttivirheisiin ja maksaläiskien häivyttämiseenKoko: 30 mlKäyttöLevitä C-vitamiiniseerumia päivittäin puhtaalle ja kuivalle kasvojen iholle. Levitä kasvoseerumia kasvoille, kaulan alueelle ja dekolteelle saadaksesi parhaan mahdollisen lopputuloksen.AinesosatHuomioithan, että ainesosaluettelo on lisätty sivulle yhtä aikaa tuotteen kanssa ja on siksi saattanut joissakin harvoissa tapauksissa muuttua jälkikäteen. Jos sinulla on herkkä iho tai allergioita, tarkasta ainesosaluettelo tuotepakkauksesta aina ennen tuotteen käyttöönottoa. Tarvittaessa voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.Kokeile tuotetta varovasti esimerkiksi käsivarren iholle ennen sen käyttöönottoa varmistaaksesi ettet ole herkistynyt sen sisältämille ainesosille.